WEBSITE

Tuesday, January 27, 2009

Cu's 3ngang3m3nT ParT III

Ahad (25/1/2009)
Time: 2.30pm-5pm
Title: Engagement Ceremony

family's uncle joe sudah sampai...Time nielah diorg berbincang pasal rules selama diorg bertunang in 4 months. Discuss biler nak bernikah n kater sepakat telah pun tercapai. My autie will be married on 1/5/2009.insyaallah. Siap ader pantun2 gi2..
Bacaan doa sebagai penutup in dis ceremony by Ustaz Abdul Ghapar.Alhamdulillah everything perfect and done very well..Dlm bilik cu x terkata.sejuk tangan cu aku pegang.See my auntie wit her Pink colour's bj kurung suitable wit her.My cousin, sister and I as a dayang yg dok congok kat tepi.luper nak mansion our family kena pakai baju light purple bg perempuan n bj melayu bg lelaki.penyarungan cincin pun bermula...!!!Menantu- Menantu Wan BesohDaughters Wan Besoh
Thank2 Dafi memeriahkan suasana..dier ader buat performance dlm ceremony nie gak..jadi tukang ceduk lauk profesional..hehehehanak2 and menantu wan besohAksi2 sengal yg sempat dicapture....HAHAHAHHAH
cucu lelaki wan besoh...cousinzzz..Cucuzzzzz Wan besoh
Only me... fotoshoot ader 3 org kak cuin, syakirol n hariri..dis is one of them...CONGRATE 2 CU...nak tgk our future pakcu tunggu pada 1/5/2009...insyaallah..oklah i have 2 go now.ni jer yg dpt eden persembahkan in my blog. Banyak lagi sebenarnyer but dis part is da best..Nite n Wassalam

6 comments:

  1. haa...mak cik ekau dah bertunang...ekau bilo laie???hahahaha...calon dah ado katanyo...

    ReplyDelete
  2. hahahah...insyaallah..kalo dh time aku kawin sure aku jemput konyer...tapi aku tunggu ko n jeler...heheheh..ha biler laie

    ReplyDelete
  3. wah. cikyah da ade blog lah. hahaha.

    wei cik yah. aku link kan blog ko kt aku. bukan main lg description ko kt blog eh. hehe.

    ReplyDelete
  4. hahaha...memang xleh blah pun.bg chance nak posing as dafi..

    ReplyDelete