WEBSITE

Wednesday, May 27, 2009

Shopping! Shopping!

Selasa (26/5/2009)

Yeh!!!!

I'm gonna be shopping for my executive clothes. Next week on 1/6/2009 I will be start work at DESA SRI HARTAMAS as Electrical Engineer. Alhamdulillah...But I'm sad because must say good bye to my LEPAK world...huhuhu...Insyaallah I'll do my best to focus and perform my job.

That day I went to Jusco Bukit Tinggi with my mum. Banyak giler kedai kami masuk. Masalahnyer lebih dr RM50. Punyerlah cari yg murah at last dpt gak. This I brought from shopping at Jusco.


Black pant from G2000



Both of it from BRANDED OUTLET only RM80 for 2



Also BRANDED OUTLET by 2 RM100



from PADINI


Sembonia, VAlue BUY. kasut nak g keje. comfit.


kasut jejalan ader 50% from SEMBONIA. RUGI X BELI

I LOVE SHOPPING KAT JUSCO CHEAP, QUALITY AND QUANTITY

7 comments:

  1. wahh...dah keje dah anak sulong en. ghapar nih...bagus2!!!alhamdulillah rezeki ko la tuh...ape2 pon selamat bekerja...nanti makan meggi la yek tiap2 hari...maklumla parents takde kat umah 2 minggu kan...hehehe...

    ReplyDelete
  2. weiiiii
    aku adeee shirt stripe2 pink frilly2 tu!!
    pakai time zaman keje dulu2...tapi betul2 long sleeve ah.


    yea2 ptown da start keje leh blanje aku =DD

    ReplyDelete
  3. Badd: thanks n alamdulillah...org pandai masaklah...Masak meggi bubh telur..sodap gua ckp sama lu.

    Esyra: tq

    Mieja: hahah..yer ker...suddenly lehlak sama..Haahaa by da time u come back malaysia dh habis duit gaji aku..wakakak

    ReplyDelete
  4. 1st gaji nie nak makan aper yer..........hmmmm

    awk nak banjer sy ape yer? hihihhhi

    ReplyDelete
  5. GEMuz: 1st gaji sy blanjer awk makan chilis lah tapi kiter makan nachos n air kiter share...xper sy blanjer

    ReplyDelete
  6. BROUGHT is the past tense for BRING which mean BAWA

    and BOUGHT is the past tense for BUY which mean BELI

    ReplyDelete