WEBSITE

Friday, November 9, 2012

ONE UTAMA

yes!!! At last I bleh bershopping. Lama gila x shopping utk diri sendiri. Kalo keluar sure beli barang mughni or husband. Ada jer benda nak kena beli utk diorg. So by this month is my turn to pick up watever i want....hahahah...


So I decided nak beli jam Swatch yang lama aku aim and some lingerie.My husband pun ada contribute skali pay my things....hehehe...Thank you Abg.. After checkup Mughni kitaorg pun terus bergegas ke OU. Sampai jer cantik Mughni tido so we decided take lunch 1st before si kecik ni bangun. Karang bangun susah plak nak handle







 

So after shopping we went to Mentakab as usual.

 

I also try some of colour my rambut from REVLON. Only REVLON got the Halal yang lain hampeh. So I try this colour and apply onto my hair. My husbandlah jadi mangsa tukang letak pewarna. Guess what hasil yang mengagumkan. So try it!!!


 

Sekarang ni I tgh berjinak2 dengan bisnes AMWAY....Just for Part Time suka2...I just want to share with people outside mostly product AMWAY memang the best. I want share one of product that we buy from AMWAY





filter ni memang the best xder bau, bersih dan jernih. Sesuai utk family expecially yg ada baby. So kepada yg mempunyai anak pernah kena Dyrea i suggest this filter to you. This Filter has UV light, Carbon Filter and Electric Monitoring. Canggihkan so tunggu apa lagi kalo berminat bleh order through my email: nadiah1985@gmail.com or phone or message: 0127916967

 

I will show you so many things product from AMWAY. Very interesting!!!...Kalo yang pernah pakai barang AMWAY tapi nak beli lagi bleh order dengan saya

No comments:

Post a Comment