WEBSITE

Wednesday, March 25, 2009

Thank God

Alhamdulillah at last I already done wit my final paper Power Distribution...Susah n banyak giler kena hafal but still I satisfied it because some of the question that I sport mengena. Thank 2 pojie lots of help about formula cable.

Alhamdulillah I have a gud news dat my Gemuz at last get da job. He will work as Design Engineer at Multidiscovery (M) Berhad...Sori gemuz if wrong plz don't angry.

Alhamdulillah at 23/3/2009 is a special day 4 us as couple in 2 years...Nothing celebration because I'm bz wit my exam...sori gemuz I need u beside me when I'm in exam mood.

Alhamdulillah I got KPLI and will be seat Mtest at 28/3/2009...wish me luck...

Ticket for enter da exam...


A book that I need 2 read before exam...Tersalah beli lak so I need buy da new one.


Hopefully I can seat da next stage lak...Insyaallah

12 comments:

  1. wahh...jadi cikgu gittew!!!siap la anak murid pasni...jgn main2 ngan cikgu petown nih...nampak je baik, sekali die naik hangin...abis semua angin die keluar!!!hahaahaha...jgn marah yekk...aku gurua jer...

    ReplyDelete
  2. Ija: welcome2

    Cik Qmar: hahaha..manelah ader org garang...habih kuat pun degil aku rotan jer

    Maknyer: tHANKS x taulah macam mane pekse nanti

    ReplyDelete
  3. gudluck awk. wat betul2 yer. bace soklan tuh betol2. bior sampai juling bijik mate tuh hegegege

    ReplyDelete
  4. pet. cane ko apply kpli? ehehe anyway tahniah.

    ReplyDelete
  5. wah!!selamat pagi cikgu..hahahah!!camne ko bleh nk terjadi cikgu nih??mulia sungguh..

    ReplyDelete
  6. Leen: g kat www.moe.gov.my

    Fati: hahaha...blum lagilah comfirm jd cikgu..ader next stage baru leh confident jadi cikgu...ni setakat test biase jer

    ReplyDelete
  7. selamat pagi cikgu!~~

    ReplyDelete
  8. porchs: blum lagilah...ni pun xtau bleh dpt ker x cikgu nie

    ReplyDelete
  9. salah tu pog...
    cm nie baru betul....

    "morning teacher"

    ReplyDelete
  10. BOB: murning2...hahahha..berangan jer lebih x confirm lagi jd cikgu

    ReplyDelete